Prelungirea abonamentului ContApp
- Daca abonamentul a fost achitat cu cardul atunci la expirarea abonamentului se încearcă debitarea cardului de 3 ori.
Înainte cu 7 zile de debitarea cardului, se trimite un email de informare catre tine, prin urmare poti oricand anula recurenta in aceasta perioada, daca se doreste acest lucru..
Daca nu se reușește debitarea cardului, din motive ca: card expirat, card pierdut, lipsa fonduri si alte motive pe care nu le putem controla, se emite factura proforma după perioada de grație.
Important! Nu deținem datele cardului dvs. prin urmare nu putem înlocui cardul cu care s-a făcut o prima comandă.
Toate acestea sunt procese automate pe care programul trebuie sa le parcurgă.
Puteti verifica oricând statusul abonamentului dvs in secțiunea Abonamente: https://account.contapp.ro/abonamente
Va rugam sa ne anunțați daca nu se emite proforma dupa expirarea perioadei de gratie la [email protected]
- Daca comanda a fost achitata cu ordin de plata, la expirarea abonamentului se emite automat o factura proforma.
- Daca nu doriti sa prelungiti abonamentul la ContApp anulati abonamentul recurent si ignorați mesajele trimise automat de platforma.