Prelungirea abonamentului ContApp
- Daca abonamentul a fost achitat cu cardul atunci la expirarea abonamentului se încearcă debitarea cardului cu care s-a realizat plata inițială.
Înainte cu 7 zile de debitarea cardului, se trimite un email de informare catre tine, prin urmare poti oricand anula recurenta in aceasta perioada, daca se dorește acest lucru.
Daca nu se reușește debitarea cardului, din motive ca: card expirat, card pierdut, lipsa fonduri si alte motive pe care nu le putem controla, se emite factura proforma după perioada de grație.
Poți schimba cardul de plată pe această pagină. Mai multe detalii găsești în acest articol.
Important! Nu deținem datele cardului dvs. acestea sunt detinute de Netopia, entitate autorizata de BNR pentru procesare plăți.
Toate acestea sunt procese automate, pe care programul trebuie sa le parcurgă.
Puteti verifica oricând statusul abonamentului dvs in secțiunea Abonamente: https://account.contapp.ro/abonamente
Va rugam sa ne anunțați daca nu se emite proforma dupa expirarea perioadei de gratie la [email protected]
- Daca comanda a fost achitata cu ordin de plata, la expirarea abonamentului se emite automat o factura proforma.
- Daca nu doriti sa prelungiti abonamentul la ContApp anulați plata recurentă si ignorați mesajele trimise automat de platforma.