Recuperare e-Facturi nedescărcate din SPV

Conform procedurii ANAF

Data comunicării facturii electronice către destinatar se consideră data la care factura electronică este disponibilă acestuia pentru descărcare din sistemul RO eFactura.

Fișierele corespunzătoare facturii electronice în format XML și mesajele de eroare sunt disponibile în sistem pentru descărcare 60 zile de la momentul publicării în sistem, iar ulterior vor fi arhivate electronic și eliberate la cerere.

Modalitatea de solicitare a e-facturilor mai vechi de 60 zile

În cazul în care emitentul/destinatarul constată că există documente nedescărcate, poate face o solicitare de repostare a documentelor în sistemul RO eFactura.

Această solicitare trebuie să cuprindă următoarele informaţii:

  • Număr index de încărcare (în cazul în care acesta este cunoscut);
  • Data documentului – așa cum este comunicată de către vânzător;
  • Descrierea documentului: număr factură, nume cumpărător, cod fiscal cumpărător, nume vânzător, cod fiscal vânzător.

Sistemul alocă automat un număr de înregistrare a solicitării.

Răspunsul la solicitare constă în repostarea în sistem a documentului solicitat și transmiterea unei notificări.

Notificările sunt transmise automat la adresele de mail completate în SPV de către reprezentanţii emitentului/destinatarului, dacă a fost exprimată opţiunea în acest sens.

Solicitarea se face prin formularul de contact https://www.anaf.ro/asistpublic/

  • la categoria "Asistență tehnică servicii informatice".
  • subcategoria "Factura electronică"

Ți-am răspuns la întrebare? Mulțumim pentru părere A apărut o problemă la trimiterea feedbackului dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Încă ai nevoie de ajutor? Contactează-ne! Contactează-ne!