Preț și accesul la declarația unică
Accesează: ContApp shop
Pentru a comanda un abonament pentru Programul de completare și generare automată a Declarației Unice ContApp, urmează următorii pași:
I. Accesează magazinul ContApp
- Din platforma ContApp, accesează secțiunea Abonament din meniul lateral din stânga și selectează Cumpără abonament;

- De pe site-ul ContApp, poți selecta Prețuri din bara de navigație.

Poți oricând prelungi abonamentul curent prin plasarea unei comenzi din contul tău. Noul abonament va continua după finalizarea abonamentului activ.
II. Alege Programul de completare și generare automată a Declarației Unice din listă
Dacă nu găsești în magazin abonamentul, folosește filtrul "Programe" sau caută în Declarația Unică. După ce ai găsit, apasă butonul Cumpără acum pentru a îl adăuga în coș.

Poți accesa abonamentul pentru a vedea descrierea detaliată, recenziile și notele acordate de către alți clienți.

III. Adaugă abonamentul în coșul de cumpărături
După ce ai adăugat abonamentul, vei primi prompt de continuare cumpărături. Poți apăsa Continuă cumpărăturile dacă mai dorești să cumperi un alt produs din magazin sau apasă Finalizează comanda pentru a continua la plată.

Observație: Pentru a cumpăra abonamentul este necesar un cont de utilizator. Dacă nu ai deja un cont, îți poți face unul apăsând pe butonul ”Înregistrare” și urmărind pașii din documentație.
- Detalii comandă
În primul pas poți vedea ce abonamente și servicii vei cumpăra. Asigură-te că ai selectat ce dorești și apoi continuă spre pasul următor.
Atenție: Abonamentul pentru aplicația ContApp se achiziționează pentru firme, nu conturi de utilizatori. Un utilizator poate gestiona mai multe firme, pentru care trebuie cumpărat abonament separat. Firma pentru care achiziționezi abonamentul o poți selecta din aplicația ContApp după ce comanda a fost plasată cu succes.

- Detalii facturare
Factura se poate face pe firmă sau pe persoană fizică. Poți schimba între aceste opțiuni, bifând sau debifând opțiunea ”Factură pe firmă”.
Important! La plasarea comenzii folosește aceeași adresă de email cu care ai înregistrat firma în ContApp, dacă ai înregistrat-o. Dacă nu ai cont, acesta se va crea automat la plasarea acestei comenzi. Ține minte să folosești doar aceasta adresă de email în relația cu ContApp.
Pentru deducerea achiziției cu programul/serviciile comandate, asigură-te că introduci CUI/CIF-ul firmei pe care dorești deducerea. Dacă soliciți factura pe persoană fizică achiziția nu este deductibilă.
După ce ai completat detaliile firmei/persoanei fizice, mergi la următorul pas.

- Spre plată
Alege metoda de plată din opțiunile afișate și acceptă Termenii și Condițiile serviciului pentru a putea continua comanda.

Atenție: Nu stocăm detaliile de plată. Datele sunt prelucrate de procesatorii autorizați : Netopia / Banca Transilvania.
4. Comandă plasată

Dacă ai selectat plata prin banca Transilvania, verifică adresa de email introdusă la pasul 2. În adresa de email, găsești atașată factura proforma pe care o poți plăti prin online banking, la ghișeul băncii sau cu card-ul online.

Nu uita să verifici și în spam dacă nu găsești mailul.
Dacă ai selectat plata cu cardul, vei fi redirecționat către portalul de plăți al Netopia Payments.
Completează detaliile necesare pentru a finaliza plata abonamentului.

IV. Factura fiscală și deductibilitatea acesteia
După finalizarea pașilor de cumpărare a abonamentului, vei primi factura fiscală prin email. Pe baza acesteia, îți poți adăuga costul aferent drept cheltuială integral deductibilă pe firma pe care ai achiziționat abonamentul.
V. Activarea abonamentului în ContApp
După ce ai achiziționat abonamentul pentru Declarația Unică, vei primi un prompt în aplicație să selectezi contribuabilul pentru care vrei să aplici abonamentul.

Important! În ContApp, perioada de abonament începe de la data plății nu de la data activării acestuia.