Anularea și rambursarea valorii abonamentului

In situatia in care programul nu este satisfactor pentru nevoie dvs sau in situatia in care abonamentul s-a prlengit din greseala, va rugam sa ne transmiteti un email in maximum 14 zile de la data platii si incepem procedura de restituire a contravalorii abonamentului.

Important! Solicitarea de restituire se trimite la [email protected] . Va rugam sa ne scrieti de pe adresa de email care a plasat comanda in ContApp.

Restituirea banilor

In cazul in care plata s-a realizat cu cardul bancar, anulam comanda dvs din platforma Netopia, iar banii vor ajunge in contul dvs in maxim 10 zile lucratoare. In acest caz, desi este automat procesul de restituire este mai lung pentru ca fiecare platforma are regulile proprii in aceasta privinta.

In cazul in care ati realizat plata cu ordin de plata, online sau la ghiseu, in emailul de solicitare a rambursarii va rugam sa ne comunicati si IBAN-ul contului dvs.

Ți-am răspuns la întrebare? Mulțumim pentru părere A apărut o problemă la trimiterea feedbackului dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Încă ai nevoie de ajutor? Contactează-ne! Contactează-ne!