Meniul Contapp

Meniul Contapp si descrierea pe scurt a fiecărui element:

I. Dashboard sau Panoul de control unde afișam indicatorii cei mai importanți ai unei entități. Pentru început vei găsi:

  • numărul de clienți
  • numărul de facturi emise
  • valoarea facturilor emise

II. Venituri - in aceasta secțiune se emit facturile de vânzări:

  • Articole venituri, cu lista de articole adăugate si butonul "Adaugă articol" 
  • Facturi vânzări - emiterea facturilor către clienți, cu lista de facturi emise si butonul "Adaugă factura"
  • Clienți - lista de clienți si si butonul "Adaugă client"

III. Cheltuieli - in aceasta secțiune se introduc facturile de achiziții de la furnizori:

  • Articole cheltuieli, cu lista de articole adăugate si butonul "Adaugă articol" 
  • Facturi furnizori - se introduc facturile de achiziții, cu lista de facturi introduse si butonul "Adaugă factura"
  • Furnizori - lista de furnizori si si butonul "Adaugă furnizor"

IV. Încasări si plăți - cea mai importanta secțiune a aplicației:.

  • Încasări clienți - se încasează facturile emise
  • Încasări diverse - se introduc toate încasările fără factura: aporturi, credite, subvenții, venituri pentru care nu este obligatorie factura
  • Plăți furnizori - se plătesc furnizorii conform facturii primite
  • Plăți diverse - se introduc plățile fără factura: restituire aport, restituire credite, plăți taxe si impozite, salarii, etc

V. Active - evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe:

  • Registrul Imobilizărilor 
  • Lista obiectelor de inventar

VI. Registre si jurnale:

  • Registrul Jurnal de Încasări si Plăți - cu toate încasările si plățile dintr-o anumita perioada
  • Jurnal de cumpărări - toate achizițiile de la furnizori, plătite sau neplătite, dintr-o anumita perioada
  • Jurnal de vânzări - toate vânzările dintr-o anumita perioada, încasate sau neîncasate
  • Registrul Inventar - cu elementele din patrimoniul activității existente la data inventarierii

VII. Declarația unica - secțiunea de calcul a impozitului si a contribuțiilor sociale datorate

  • Registrul de Evidenta Fiscala - cel mai important registru in cazul contabilității in partida simpla
  • Calculul venitului impozabil = Venit net - cheltuieli deductibile = venit impozabil
  • Raportul pentru Declarația Unica, datele de mai sus sunt prezentate conform formularului declarației unice

VIII. Configurare aplicației

  • Profilul meu
  • Setări firma
    • General - cu datele generale ale firmei
    • Locul activității - se pot defini locațiile in care se desfășoară activitățile
    • Activități - definirea activităților conform CAEN si pe fiecare locație
    • Case si Bănci -  se definesc casele pentru fiecare loc al activității si conturile bancare utilizate
    • Serii - declararea si emiterea deciziei de numerotare facturi si chitanțe
    • Valuta - setarea valutei implicite si a valutelor cu care entitatea lucrează
    • Utilizatori - lista de utilizatori care au acces la entitate si rolul lor
    • Invitații - secțiunea din care se pot trimite invitații de acces pentru alți utilizatori: contabili, vizitatori, etc
  • Impozite si contribuții - principalii indicatorii care stau la baza calculării impozitului si contribuțiilor datorate
  • Setări TVA - se definește perioada in care entitatea a fost înregistrată in scopuri de TVA național sau pentru Tranzacții Intracomunitare
  • Istoric valutar - Cursuri valutare pentru 32 de valute, din 2005 pana in prezent. Flux BNR.
Ți-am răspuns la întrebare? Mulțumim pentru părere A apărut o problemă la trimiterea feedbackului dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Încă ai nevoie de ajutor? Contactează-ne! Contactează-ne!