Registrul inventar

Accesează:  Contabilitate / Registre și Jurnale / Registrul inventar

Registrul Inventar evidențiază toate elementele utilizate în activitatea economică: imobilizări, obiecte de inventar, creanțe – sume de încasat, datorii la furnizori sau la bugetul de stat, disponibilități bănești în bancă sau în caserie, stocuri, etc. Registrul inventar nu este obligatoriu pentru activitățile impuse cu norme de venit.

Registrul inventar

Actualizare valoare contabilă

Pentru completarea Registrului Inventar, apasă butonul Actualizare valoare contabilă din dreptul unui obiect și câmpurile registrului se vor completa automat din înregistrările efectuate la secțiunea Active

Actualizare valoare contabilă

Editare inventar

Dacă în urma inventarului apar diferențe, modifică manual sumele.

Modificare manuală a inventarului

Opțiunile adiționale pentru Registrul inventar

Locația - Poți selecta sediul pentru care este afișat registrul inventar. Locul activității se poate gestiona la Setări firmă / Activități / Locul activității;

Selectare sediu

Acțiuni generale - accesate prin apăsarea celor 3 puncte din partea de sus a paginii:

Meniul general de acțiuni

Opțiunile din meniul de acțiuni sunt:

  • Vezi/Descarcă lista - vizualizează sau descarcă (în format PDF) lista de inventariere;

  • Vezi/Descarcă registrul inventar - vizualizează sau descarcă (în format PDF) registrul inventar;

  • Vezi/Descarcă PV rezultate inventariere - vizualizează sau descarcă (în format PDF) procesul verbal privind rezultatele inventarierii;

  • Vezi/Descarcă Decizie inventariere - vizualizează sau descarcă (în format PDF) decizia de inventariere;

Ți-am răspuns la întrebare? Mulțumim pentru părere A apărut o problemă la trimiterea feedbackului dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Încă ai nevoie de ajutor? Contactează-ne! Contactează-ne!