Erori la transmiterea e-facturii din ContApp

Dacă butonul de trimiterii a e-facturii nu este selectabil, te rugăm să verifici mai jos posibile soluții:

Factura creata nu se transmite prin e-factura

  • Clientul este persoana fizică cu CNP și NU a achiziționat servicii de cazare plătite cu voucher/card de vacanta;
  • Clientul este persoana fizica/juridica fără sediu in România (nu are CUI sau CIF obținut in Romania) pentru care s-au prestat servicii sau livrat bunuri din România către sediul lor extern (export de bunuri sau servicii);

Nu sunt complete sau corecte configurate detaliile la firma ta sau a clientului

Pentru transmiterea fără erori, asigură-te că toate datele de mai jos sunt corect completate:


Important! Dupa completarea detaliilor de mai sus, factura trebuie editata si salvata din nou, pentru a incarca datele noi.

Eroare servicii ANAF

  • Daca serverul ANAF este căzut, ContApp va afișa o notificare "sa contactati suportul" sau
  • Mesaj eroare "Nu aveți drept in SPV pentru CIF=xxxxxxx" sau
  • Eroare la vizualizarea in PDF a e-facturii de la furnizor .

In situatiile de mai sus, unul sau mai multe servicii web ANAF sunt indisponibile. Soluția este sa încercați actiunea mai târziu, dupa orele 18, cand serverele sunt mai putin ocupate.


Transmitere e-factura

Pentru a trimite e-factura se folosesc pașii specifici: mai multe detalii aici.


În cazul unei erori, vor trebui urmate instrucțiunile din corpul erorii, iar mai apoi reluat procesul de transmitere.

Ex: eroare legată de adresă - O adresă din București trebuie să includă sectorul aferent (SECTOR-RO).

Pentru a depăși această eroare, vom completa sectorul la adresa de unde acesta lipsea (Setări firmă - General).

După ce se fac modificările necesare la adresă, trebuie să marcăm documentele pe care le dorim actualizate printr-o nouă Salvare a acestora.

Deschidem factura șî apăsăm butonul „Salvează”, fără a face alte modificări pe factură. Actualizarea adresei se va face automat.

Modificarea adresei nu se propagă automat în documente (ex. facturi). ContApp ia valoarea valabilă la emiterea documentului.

De exemplu, dacă o firmă își schimbă datele generale (ex. adresă), documentele emise anterior modificării vor ramâne cu datele vechi (adresa veche). Documentele emise după actualizare, vor avea datele noi (adresă nouă).

Pentru a include o adresa nouă / actualizată pe un document emis inainte de schimbarea datelor, trebuie să instructăm aplicația în acest sens, folosind pașii Editează - Salvează.

Încercarea transmiterii e-facturii imediat după completarea sectorului la adresă (Setări firmă - General), fără pașii Editează - Salvează asupra facturii de trimis, va conduce la aceeași eroare (SECTOR-RO).

Regenerare Token e-factura.

In situația in care aveți acces SPV pe CUI si tokenul de acces este generat dar tot primiti erori, in acest caz regenerați din nou tokenul de acces.

Ți-am răspuns la întrebare? Mulțumim pentru părere A apărut o problemă la trimiterea feedbackului dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Încă ai nevoie de ajutor? Contactează-ne! Contactează-ne!