Expirare acces SPV din ContApp. Expirare certificat.

Valabilitate token de acces

Tokenul de acces la SPV este valabil 90 de zile de la data creării lui cu un certificat de semnătura digitală care are acces la SPV.

Cu 7 zile înainte de expirarea tokenului ContApp reîmprospătează automat tokenul de acces.

Data expirării este afișată pe pagina ANAF de secțiunea la de Integrări din ContApp. Vezi aici.

Tokenul de acces nu poate fi prelungit automat

În cazul în care se pierde accesul la SPV, veți fi notificat și trebuie sa intrați în ContApp, la secțiune Integrari/ANAF si să autorizati din nou accesul la SPV din ContApp. https://contabilitate.contapp.ro/setari/integrari/anaf

Pentru autorizare este necesara prezentarea certificatului de semnătura digitala, (fizic sau virtual), să introduceți parola certificatului și să generati un nou token de acces la SPV.

Autorizarea se poate realiza doar dacă certificatul nu a expirat sau dacă acesta a fost reînnoit.

Certificatul de semnătura digitală a expirat

Certificatul de semnătura digitala este valabil pentru o perioada cuprinsă între 1 și 3 ani. De regulă utilizatorii cumpără pe o periodă de un an.

Daca certificatul se apropie de data expirării:

Dacă nu ești sigur(ă), poți verifica dacă certificatul mai are acces la SPV, prin accesarea e-Factura de pe site-ul ANAF, unde trebuie să găsești CUI/CIF-ul tău afișat la lista de facturi, răspunsuri pentru facturi trimise sau primite.

Cum procedezi în ContApp pentru generarea unui nou token de acces la SPV:

In ContApp accesul la SPV se configurează in maximum 10 secunde.

Problemele apar atunci când certificatul de semnătura digitală nu are acces la SPV-ul deschis pe CUI-ul entității sau certificatul a expirat. 

Pasul 1. Accesează pagina de configurare.

Pasul 2. Asigură-te că token-ul certificatului este introdus în calculator sau că aveți deschisă aplicația de la certificatul de semnătura digitala;

Pasul 3. Revocați conexiunea curentă care va expira în câteva zile. Dacă conexiunea a expirat, treci la pasul 4;

Pasul 3. Autorizați din nou accesul la SPV urmând pașii solicitați de program. Mai multe detalii găsiti aici: Configurarea ContApp pentru trimiterea de e-facturi.

Daca primiți eroare, va rugăm să verificați în acest articol o posibilă soluție.

Ți-am răspuns la întrebare? Mulțumim pentru părere A apărut o problemă la trimiterea feedbackului dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Încă ai nevoie de ajutor? Contactează-ne! Contactează-ne!