Expirare acces SPV din ContApp. Expirare certificat.
Valabilitate token de acces
Tokenul de acces la SPV este valabil 90 de zile. Cu 7 zile înainte de expirare ContApp reîmprospătează automat tokenul de acces.
Data expirării este afișată pe pagina ANAF de secțiunea la de Integrări din ContApp. Vezi aici.
Tokenul de acces A EXPIRAT
În cazul în care se pierde accesul la SPV, veți fi notificat și trebuie sa intrați în ContApp, la secțiune Integrari/ANAF si apasă pe butonul de reconectare la SPV. https://contabilitate.contapp.ro/setari/integrari/anaf
Pentru aceasta acțiune este necesara prezentarea certificatului de semnatura digitala, (fizic sau virtual).
Certificatul de semnătura digitală a expirat
Certificatul de semnătura digitala este valabil pentru o perioada cuprinsă între 1 și 3 ani. De regulă utilzatorii cumpara pe o perioda de un an.
Daca certificatul se apropie de data expirarii:
- Valabilitate trebuie prelungită la furnizorul certificatului - contacteaza furnizorul;
- Trebuie prezentata prelungirea pe site-ul ANAF - https://www.anaf.ro/reinnoire/
- Trebuie generat un nou token de acces in ContApp: https://contabilitate.contapp.ro/setari/integrari/anaf
Dacă nu ești sigur(ă), poți verifica dacă certificatul mai are acces la SPV, prin accesarea e-Factura de pe site-ul ANAF, unde trebuie să găsești CUI/CIF-ul tău afișat la lista de facturi, răspunsuri pentru facturi trimise sau primite.
Cum procedezi în ContApp pentru generarea unui nou token de acces la SPV:
Accesează această pagină.
Pasul 1. Asigură-te că token-ul certificatului introdus în calculator sau că aveți deschisă aplicația de la certificatul de semnătura digitala;
Pasul 2. Revocați conexiunea curentă care va expira în câteva zile. Dacă conexiunea a expirat, treci la pasul 3;
Pasul 3. Autorizați din nou accesul la SPV urmând pașii solicitați de program. Mai multe detalii găsești aici: Configurarea ContApp pentru trimiterea de e-facturi.
Daca primiți eroare, va rugăm să verificați în acest articol o posibilă soluție.