Datele firmei

Cale in meniu: Configurări / Setări Firma / General 

Aici completam cu principalele date de funcționare a entității, in ordinea din sub-meniu:

  • General - cu datele generale ale entității
  • Locul activității - se pot defini locațiile in care se desfășoară activitățile
  • Activități - definirea activităților conform CAEN si pe fiecare locație
  • Case si Bănci -  se definesc casele (numerar) si conturile bancare utilizate pentru fiecare loc al activității 
  • Serii - declararea si emiterea deciziei de numerotare facturi si chitanțe
  • Valuta - setarea valutelor cu care entitatea lucrează si a valutei implicite
  • Utilizatori - lista de utilizatori care au acces la entitate si rolul fiecăruia
  • Invitații - secțiunea din care se pot trimite invitații de acces pentru alți utilizatori: contabili, vizitatori, etc


Pentru adăugarea unei entități se introduce codul fiscal in câmpul CUI/CIF si se apasă pe  "lupa" sau se completează manual formularul.

Automat vor fi preluate datele din baza de date a Registrului Comerțului sau a ANAF. 

Aplicația verifica si daca ești plătitor de TVA. In funcție de răspunsul primit, la câmpul "Plătitor de TVA" din formular  se completează cu Nu sau Da.

Daca ești înregistrat ca plătitor de TVA, in secțiunea Setări TVA se completează automat data înregistrării in scopuri de TVA. 

Completează cu prefixul RO înainte de CUI sau CIF.

Important! In cazul in care entitatea are Cod special de TVA pentru tranzacții intracomunitare, acesta se completează manual in secțiunea Setări TVA.

Verifica toate datele, editează-le daca este cazul, completează si celelalte câmpuri si salvează formularul. 

Ți-am răspuns la întrebare? Mulțumim pentru părere A apărut o problemă la trimiterea feedbackului dvs. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Încă ai nevoie de ajutor? Contactează-ne! Contactează-ne!